Welcome

Get Gifs at CodemySpace.com

Saturday, March 31, 2012

Mengapa AM228

Kepada anda yang masih dalam dilema untuk memilih kursus yang manakah akan dipilih nasihat saya, tepuk dada tanya hati..Pastikan apa yang dipilih adalah yang terbaik dengan kehendak diri.

Suka untuk berkongsi pengalaman disaat  menerima tawaran manyambung pelajaran dan seterusnya semasa diperingkat pendaftaran pelajar-pelajar baru epjj Uitm, saya ditemani suami seawal pagi menghadiri sesi pendaftaran dan taklimat disebelah petang..

Dari pemerhatian saya kursus AM228 iaitu Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran (Kepujian) adalah pilihan ramai pelajar pada masa itu.AM228 adalah courses favorite pelajar pada masa itu dan sehingga hari ini saya masih yakin AM 228 adalah menjadi pilihan utama semua pelajar separuh masa.Lain-lain kursus yang ditawarkan boleh dirujuk di www.ined.uitm.edu.my.

Masa yang diperuntukkan untuk melengkapkan seluruh semester adalah 10 semester (5 tahun). Namun ia bergantung kepada jumlah kursus yang diambil setelah ditolak dengan pengecualian kredit.

Antara killer subject ialah Organization Behavior, Quality Management, Project Management, Strategic Management, Knowledge Management, dan Law. Sabjek-sabjek ini saya kategorikan sebagai sabjek yang agak mencabar kerana ia memerlukan time management yang betul bagi memastikan kesemua topik yamg diajar dapat dikuasai dengan baik.

No comments:

Post a Comment

Thank