Welcome

Get Gifs at CodemySpace.com

Saturday, March 31, 2012

Langkah pertama...AM228 @ 2008

Hi semua...
Suka untuk saya berkongsi perasaan disaat membuat keputusan untuk menyambung pengajian diperingkat ijazah setelah menamatkan pengajian Diploma tahun 2004 yang lalu..

Tahun 2007 saya telah mula bertugas sebagai penjawat awam sebelum membuat keputusan untuk menyambung pelajaran pada 2008. Pada masa itu saya bertugas di Johor Bharu dan baru saja melahirkan anak sulung. Benar, ia adalah satu keputusan yang besar mengenangkan pengorbanan yang bakal ditempuhi dihari-hari mendatang.
 
 
Niat untuk menyambung belajar adalah murni dan diatas dasar tidak pernah puas untuk menuntut ilmu sehingga hujung nyawa.. Bukan tidak bersyukur dengan apa yang ada tetapi ia adalah satu kepuasan diri yang bakal merubah hidup dimasa hadapan..InsyaAllah..

So, kepada sesiapa sahaja yang pernah mempunyai niat untuk sambung belajar, jangan sesekali berpaling dari niat yang asal kerana apa saja yang terlintas dibenak itu tandanya kita mampu untuk berdepan dengan segala cabaran. Pedulikan apa saja lontaran negatif yang singgah dibenak kerana yang berdepan dengan cabaran adalah diri kita sendiri dan bukannya orang lain..

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Thank