Welcome

Get Gifs at CodemySpace.com

Friday, July 5, 2013

Tamat Sudah.....

Yeaah!!

Hey..sori for late sharing.

Setelah 4 tahun mengharungi suka duka bergelar pelajar separuh masa, akhirnya kini bergelar alumni Uitm buat kedua kalinya. Tarikh konvokesyen adalah pada 12 Mei 2013 selepas seminggu dari tarikh pilihanraya umum..

One more great moment is, aku juga selamat melahirkan bayi perempuan pada 09 April 2013. Jadi kali ni dapat aku merakamkan moment yang istimewa bersama keluarga pada hari konvokesyen tersebut.

MASTER SAINS PENTADBIRAN

Pada sebulan selepas tarikh konvokesyen, aku menerima SMS dari pihak IPSIS Uitm mengenai tawaran interview ke program postgraduate. Aku diminta untuk menyiapkan initial proposal untuk 15 - 20 page tapi rasa tak sempat + kurang rajin jadi aku anggap next time la. Aku memang excited untuk menghadiri temuduga tersebut, namun terpaksa menyimpan hasrat untuk terus menyambung ke peringkat yang lebih tinggi. Mana taknya, dahla baru bersalin sanggup ke lagi menanggung kepayahan belajar sambil perlu menjadi ibu kepada anak yang baru lahir. Bising laki aku..KATANYA, nak sambung master tunggu 2 tahun lagi..Dahtu, takde pepe la..

Pun begitu, dalam diam-diam aku tetap usha peluang untuk sambung belajar di U lain seperti UPM ke UKM ke, UIA ke, apa-apala janji aku dapat kepuasan dan sesuatu sekiranya sambung belajar lagi. Sempat jugak berangan kalaula dapat sambung belajar dengan cuti gaji penuh..tapi ada ke orang nak bagi..Apa yang aku nampak, kakitangan awam dibawah Kementerian Pelajaran/Pengajian tinggi saja yang ada peluang terbuka tersebut..kan..kan..kan..? Correct me if i am wrong..

Daaaaaaaaa

1 comment:

  1. Salam kak...
    Nak bertumpang tnya boleh?
    sy bakal student epJJ course yg sama utk sept 2013.. So far mcm mana course yg akak bwk tu? boleh handle dgn kerja dan fmly tak?

    ReplyDelete

Thank